Van merk naar content
Als je weet wie je bent, wat je wil bereiken en vooral ook wie: dan heb je je merkidentiteit, doelgroep en doelstellingen in kaart. De contentstrategie bevindt zich op het snijvlak tussen ‘wat jij wil vertellen’ en ‘wat zij willen horen’. Maar, wanneer is je doelgroep ontvankelijk voor welke boodschap? Dat brengen we in kaart met het uitwerken van de contentstrategie en de customer journey.
Wat kun je verwachten?
- Verbeterde klantbetrokkenheid en klantervaring
- Verhoogde conversies
- Betere merkpositionering
- Optimalisatie van je content
Tijdens alle klantfases moet jouw doelgroep je merk ‘voelen’. Een eenduidige en krachtige vorm van communicatie met een herkenbare boodschap is daarom essentieel. Onze specialisten helpen je om een overkoepelende contentstrategie te creëeren.
Elke doelgroep heeft zijn eigen customer journey. Vanuit verschillende contentpijlers zorgen we voor een boodschap op maat in elke fase van de klantreis. We brengen in kaart wat er al gebeurt, voegen stappen toe en optimaliseren de journey.

Hen hielpen we recent met contentstrategie en customer journey:
Behoefte aan een passende contentstrategie?
Of wil je weten hoe en via welke kanalen je het beste je doelgroep kunt bereiken? Neem vrijblijvend contact op en we helpen je graag verder.
Stuur ons een bericht
"*" geeft vereiste velden aan
Wat zeggen onze opdrachtgevers?
Lees meer over onze andere strategie- en identiteitsdiensten
Strategie & identiteit
Merken kunnen de wereld verbeteren.
We maken onbekende merken bekend en bekende merken nog bekender. Alles begint met een sterke strategie. Vanuit die basis brengen we jouw merkidentiteit en positionering tot leven. Zo claim jij jouw plek in een competitieve markt.